DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Recenze filmů

Další skvělý výtvor od pana Paulina, a to Bone sickness (2004). Tento film má kromě skvělých gore efektů a parádních amatérských záběrů také perfektní děj, který mě na tomto filmu bavil asi nejvíce. Film pojednává o třech lidech. O muži, jehož rodinu zabijí zombies. Po tomto okamžiku se z něj stává potulný zabiják, který již nezná nic jiného, než hněv. Následně jsou zde dva muži, kteří se dali dohromady jako dvoučlenný tým na zabíjení těchto stvůr. Společně přebývají v domě jednoho z nich. Je už na nich, jak si poradí..

A nyní dosavadně poslední, nejnovější Paulinův výtvor. Cryptic Plasm (2015) je opět další gore ochutnávka jeho ojedinělého stylu. Opět se pan režisér předvedl skvělými efekty, přidanou hudbou a neskutečně zábavnou jednoduše zpracovanou kamerou. Doporučuji všechny jeho výtvory!!

A máme zde druhý a také poslední výtvor pana Santiho. Film Judy (2014) je dalším skvostem bujné fantazie tohoto fascinujícího režiséra. Film pojednává o dnešní době a sleduje malou skupinku podivných "umělců", kteří se vyžívají v děsivých prokletých představeních. Nosí černobílé kostýmy a masky. Vyhlédnou si mladší ženu, které nejprve unesou psa pro zachování její pozornosti, počemž následuje jejich psychický (a následně i fyzický) teror, který stoupá až do její vraždy. Film je oproti Adamu Chaplinovi mnohem mírnější ve stupnici a počtu gore momentů (jsou zde celkově jen tři), zato je ovšem až podivně moc děsivý. Z tohoto filmu jsem málem dostal spánkovou paralýzu. Kombinace podivné hudby a zvuků s děsivými maskami, doplněná podivnými vrahy s nesrozumitelnou myslí vás skutečně vyděsí. Za to ručím svým jménem.

Od pana Paulina na chvíli odkročíme.. Máme zde poměrně nový výtvor od italského řežiséra Emanuela de Santi, a to jeho první film, Adam Chaplin (2011). Film je zasazen do jiné doby, ve které mnoho lidí přežívá jen ztěžka. Sleduje poměrně mladého muže s dlouhými vlasy, který po své přísaze, že neopustí svou ženu v žádném případě, o ni rychle přijde. Jakýsi gang ji spolu s jeho vůdcem spálí za nesplacený dluh. Do jejího přítele se dostal démon, který žije doslova v jeho těle. Chce se mstít světu, za což mu poskytuje nadpřirozenou sílu, díky které doslova zmasakruje tělo kohokoliv, díky pár ran pěstí. Film je na maximální gore stupnici, větší salvu brutality jsem již dlouho neviděl. Vřele doporučuji fanouškům brutálních filmů s dějem a příběhem.

Další film od pana Paulina je zkouknutý. Film Fetus (2008) pojednává o vcelku osamělém muži, jehož žena nemůže mít dítě kvůli zdravotním problémům. Jeho přítel mu daruje satanistickou knihu, pomocí které přivolá temné síly do jeho zázemí. Postupně bude muset zabít a rozčtvrtit mnoho osob, aby z nich vytvořil oběti pro nadcházející porozené monstrum...

Další skvělý hororový režisér byl objeven. Mluvím tentorkát o panu Brianu Paulinovi, který točí byť nízkorozpočtové a naprosto jednoduše zpracované filmy, tak zároveň i skvěle udělané a napínavé výtvory. Tento film s názvem At Dawn They Sleep (2000), mě opravdu bavil. Doporučuji fanouškům filmových trashů.

Další gore výtvor, tentokrát už z 21. století. Tentokrát se jedná o film Poultrygeist: Night Of The Chicken Dead, což se dá přeložit jako Noc Oživlé Drůbeže (nebo ož. kuřat). Jak už ste možná z fotografií poznali, ano, jedná se o další bizardní, ale přitom skvělý výtvor od společnosti TROMA. Setkáte se zde s šílenými individuy, zesměšněným a parodovaným zakladatelem KFC, s lesbama, úchylama, ale i s kuřecíma zombíkama. Na shledanou, dobrou noc! :)

Další ryzí italská gore podívaná! Le Notti Del Terrore (1981)

Prostředí filmu je překvapivě na zámku, kam si vyjedou dvě rodiny na jakousi dovolenou. Postupně se zde odkrývají legendy, kletby a zlo, které dychtivě touží po zakousnutí do lidské oběti!

Nejlepší na tomhle filmu je zpracování zombie. To je tak precizní, že budete doslova valit oči! Narozdíl od ostatních filmů tady nevynechali mistrovské italské ručičky jediný detail obličeje zombie, což vytváří jedinčenou atmosféru a podívanou při zakusovacích a hodujících scénách.

I hudba je tu hodně specifická. Zvláštní. Styl hudby nepasuje vůbec k zombie, spíš k ufonům. Až to uvidíte, pochopíte. Zní to zkrátka jak zvuk UFO když letí.... Je to jak z nějakýho sci-fi seriálu pro děti. Zní to neuvěřitelně, ale je to tak. Ta hudba tam prostě nepasuje...... :/

Jinak tenhle film každopádně hodnotím výborně a když opomenu tu hudbu, tak je to další mistrovský kousek, který vám sebere dech!

Zase Zombi, tentokrát trojka. Zombi 3 A/K/A Zombie Flesh Eaters 2 je dalším zástupcem legendární série Zombi.

U tohoto filmu bych ohodnotil jako skvělé opět asi všechno - prostředí, atmosféra, děj, makeup, kostýmy, hudba.

Jednu věc bych ovšem vytknul, a to je malý počet zombie. PROČ???!!!! Mohlo jich tam bejt větší kvantum no...

Jinak perfektní.

Zvláštností je, že pan Lucio Fulci se za tento film tak styděl, že nechtěl být ani uveden v titulkách. Prý jediná věc na tomto filmu, na kterou byl skutečně pyšný, je scéna, ve které na mladého muže vystartuje z mrazáku v opuštěné laboratoři zombie hlava a kousne ho.

Mrkněte na to a posuďte sami...

Po dlouhé době se vracíme do slavné série Zombi. Tentokráte s filmem Zombi 4 - After Death.

Tenhle film činí prakticky všechno úžasným: znělka, makeup, kostýmy, prostředí, děj.

Je to sakra dobrý!!!

Text červenej jak ty titulky.... Cannibal Terror (taky Terreur Cannibale, nebo Teror Kanibalů vyšlý na české VHS), je skutečně brakový film. Pokud by byl žebříček italských gore hororů tak se vsadím, že tenhle poputuje až nahoru. Jeden z nejhůř hodnocených, ale tím pádem nejlepší goráč. U těhle filmů (alespoň pro mně) platí, že čím je daný film hůř hodnocený, tím je lepší. A je to tak. Pokud se vám poštěstí ho nějak získat ke shlédnutí, gratuluju! Asi nejnesehnatelnější film z tohoto žánru vůbec...

Plivu Na Tvůj Hrob z roku '78..... To je něco. Jedno ze skutečně mistrovských děl. Zkrácený popis děje = znásilněná dívka a její pomsta. Víc neřeknu. Jen se na to podívejte sami. Ať poznáte ducha tohoto filmu. Co ho činí tak dobrým? Děj, atmosféra. A ještě jednou.. ATMOSFÉRA. Stojí to za to.

Dalším úžasným dílem je Hellraiser, který přezdívám pekelným dílem všech hororů. Tenhle kousek je prošpikovanej skvělýma vizuálníma i praktickýma efektama, který jsou na tu dobu až neuvěřitelný. Atmosféra při koukání je doslova pekelná. Satanistické kulisy, mocní, zlí a přitažliví xenobité, parádní osmdesátkový herci, který tomu seděj jak včely k medu. Strachu tu taky není nazbyt. Rozhodně doporučuju shlédnout!

Další skvělé dílo..... tentokrát to není Fulci, ani Bava, ale ani Craven! Tentokrát je to pan Deodato a jeho legenda Kanibal Holocaust (Kanibalové) - 1980. Film vypráví o skupině dobrodruhů vybavené kamerami a filmovou technikou, která se dobrovolně pouští do džungle natočit kmeny primitivních kanibalů. Z počátku jen zkoumají z dálky a nepozorovaně jejich rituály a zvyky, ovšem po delší době začínají vtrhávat do jejich poklidného žití a rušit je vším možným. To se kmenu líbit nebude a rozhodnou se jich lehce zbavit.... Sám režisér se členy štábu si dal pravidlo že film bude za každou scénu realistický. A toho dosáhnul až příliš. Zabíjel pro film skutečná zvířata. Ale to není vše. Musel jít i před soud, aby prokázal, že jsou všichni herci i členové štábu naživu.

Ryzí Argentovo brutální dílo polité hustou čarodějnickou omáčkou. Film Suspiria (1977), je skvělým dílem pana Daria Argenta od klasických Démonů (1985), které měl ovšem pouze v produkci. Tenhle film je úžasnej příběhem, brutálním zpracováním scén, a originálním smícháním červené, modré, černé a denní barvy filmu, což poznáte až při sledování o čem mluvím. Nenudíte se, atmosféra perfektní, no zkrátka, pane Dario, tohle se vám povedlo!!

The Last House On The Left z roku 1972. Dvojice milých a hezkých kamarádek si chce před narozeninami jedné z nich vyrazit na idelický letní výlet do přírody pro relaxaci. Bohužel, ještě před tím ve městě jedna z nich potká na ulici chlápka, kterého poprosí, jestli by jí neprodal marihuanu. Ten je pozve k nim domů, kde je uvězní a s dalšími třemi přáteli s nimi pojedou do lesa, kde je ošklivě začnou zneužívat. Film je nejděsivější tím, že se tento příběh skutečně odehrál a je tak dobře natočený, že i já sem měl při sledování husinu z toho, jak je to reálné....

Fulciho zombárny jsou nepochybně skvělé, ovšem toto dílo (které sice patří mezi jeho méně úspěšné filmy), se řadí mezi speciální, jelikož si v něm zahrál i on sám, pan L. Fulci. A překvapivě hrál vlastně sám sebe - režiséra, který točí film. Ovšem ten bude ze svých brutálních děl tak psychicky zrujnovaný, že již nerozpozná realitu a fikci. A proto to začne řešit s psychiatrem, který mu ovšem znázorňuje vraždícího psychopata. A teď je otázka taková: Je to opravdu vrah a psychopat, co on vidí, či jen režisérova bájná představa z jeho zničeného mozku? To vám poví film Koncert Hrůzy...

Tak tenhle film je kvalitně natočenej, ale dost těžko pochopitelnej. Vysvětlím vám, o co se ve filmu Neznámý Signál vlastně jedná. Jde o to, že z ničeho nic přestane v jednom městě v Americe fungovat veškerý signál a spojení, (tzn. televize, telefon, rádio, atd.) a místo toho začne v televizi hrát beze zvuku takový blikavý a strašidelný signálový obraz, manipulující s vaším mozkem tak, že náhle pochopíte jeho poselství a začnete automaticky všechny okolo vraždit. Stejně tak bude působit i odporný zvuk z rádia a telefonu, který uslyšíte po jejich zapnutí. Tohle infikuje právě větší skupinu lidí, která se i přes jejich postupné bláznění a zase vracení zpět do normálu pokouší přežít apokalypsu a odjet hodně daleko....

A máme tu další pekelně krásnej horůrek! Slyšeli jste někdy, že by se spojily dvě legendy jménem Stephen King a George A. Romero?! Tak tady máte jedno dílo z jejich hlav! Film Creepshow, (zde uváděný pouze druhý díl), je neskutečně působivý, zábavný, kvalitně natočený a i strašidelný film, ve kterém poznáte převážně styl Stephena Kinga a jeho typu hrůzy. George A. Romero se podepsal spíš na brutalitě a stylu samotného filmu. Ten obsahuje tři příběhy. V prvním je socha indiána, která oživí a vyvraždí tři výtržníky, kteří zradili její rod. V druhém příběhu je divná slizká "skvrna", která pomalu polhtí a popálením vyvraždí skupinku čtyř přátel, kteří si vyrazili na raft na rybníku. Ve třetí povídce žena, která jede na sraz a opozdila se, přejede nešťastnou náhodou na silnici dělníka, který se poté jako mrtvý ženě stále zjevuje, což vede až k jejímu otřesu mozku spletením s nehodami s jejím autem a její následné smrti. Celé je to proplétané animovaným příběhem na kousky, kde malý kluk, fanda do hororového komiksu Creepshow zabije pomocí obřích masožravých rostlin partičku grázlů, která ho chtěla zmlátit. Film je očividným a perfektním znázorněním toho, jak se úžasná hororová fantazie S. Kinga spojí s nezaměnitelnou vášní pro brutální filmy G. A. Romera.

A máme tady další dílo od mistra zombíků George A. Romera! Film Den Mrtvých, se jako jeden z mála svěřuje stylu v uzavřeném prostředí, jako je vojenská základna. Doplněné je to např. velmi "strategickými a rozvážnými vojáky" a pár přeživších. Navíc mně zde rozesmál trénovaný zombík od doktora, který se naučil i poslouchat hudbu přes sluchátka (viz.obrázek). Je to jeden z brutálnějších a působivějších děl mistra zombie. Rozhodně doporučuji shlédnout.

Naprosto úžasný Gore film spojený s VOODOO a Zombie z roku 1979. Slavný režisér L.Fulci (což byl jeden z nejvíce proslavených režisérů právě v Gore), tento film natáčel pravděpodobně s velkým nadšením. Protože je dokonalý. Krvavý, nechutný, geniální!!! Děj je také velmi dobře vymyšlený, není to nějak přeplácaný nechutnejma scénama, tak nějak přiměřeně. Žádná hovadina. Zkrátka Gore jak má být. Velmi dopororučuji shlédnout!!!!!!!!!!!!

Další neuvěřitelný herecký, technický i dějový výkon! To už není úplně Gore, ale spíše démonický Slasher 80. let. Italský fenomén Demons, z roku 1985, se stal neuvěřitelně úspěšným a slavným, což u italských slasherů v této době nemělo obdoby. Děj se odehrává v děsuplném kině, kde se promítá horor, ovšem poté se začnou dít shodou jedné okolnsoti věci nic netušícím divákům, které se dějí právě ve filmu. Lidé se začnou mutovat v démony, a začíná hravý boj o přežití!

Další kult, tentokrát americké dílo, je démonský horor Evil Dead. Byly tři díly. Evil Dead (1981), Evil Dead 2 (1987), a Armáda temnot (1992). První a druhý díl jsou absolutně skvělé, výborně do sebe zapadají. Neskutečný zážitek a strach. Třetí díl ani nekomentuji.... Nevydařený díl o ničem, blbé scény, už tam vůbec nechrčí ta pravá atmosféra při sledování, jako u 1 a 2. Ovšem rozhodně doporučuju shlédnout! Neskutečný!

Tentokrát to není italské dílo, nebo americká lotrovina , nýbrž japonská šílenost :D. Tenhle brutální hororový film, z roku 1989, je NAPROSTÁ šílenost! Ale líbí se mi. Je absolutně proplétaný brutálními scénami, spojenými s erotickou a perverzní tématikou (třeba zde je vidět muž, což je hl. postava, který má místo přirození ohromný vrták, kterým následně rozseká svou ženu. Děj je opravdu divný, a mnoho lidí jej nepochopí (jako třeba já). Jeden muž, pracující v nejmenné strojovně, má fetiš spojený s plechem a podobným harampádím ve strojovnách.... V jednu chvíli si do obrovské nechutné rány na noze vryje kovovou tyč, a z masa mu pak začnou lézt červi. Lekne se, a rozutéká se po silnici. Běhěm útěku ho srazí auto. Zemře. Řidič auta, což je úředník, se s vou ženou, tuto mrtvolu hodí někam do lesa a zakope. Poté, se mrtvá duše tohoto člověka pomstí úředníkovi za to, že ho takto ošklivě pohřbil tak, že spojitostí jeho bývalého plechového fetiše, se zrodí jakási infekce, která každého pomalu zmutuje do obrovského kusu harampádí a plechu. Tím pádem, tento úředník, začne mít divné halucinace, ta duše mu začne stoupat do hlavy, a začíná boj!!!!! Tento zemřelý divný člověk si bude chtít tímto virusem podmanit celý svět.

Další zombárna, která se už ovšem nepřipisuje tolik mezi gore, je legendární film Noc oživlých mrtvol z roku 1968 od průkopníka zombie filmů G. A. Romera. Ten, jako první na světě (hned po Frankensteinovi :D), přišel se zombie s tímto filmem. Neskutečné dílo. Když srovnáte kvalitu provedení zombíků, jak jejich kulhavou chůzí, tak provedením make-upu s některejma italskejma "goráčema", rozdíl je obrovský.

Další správnej italskej goráč, z roku 1980, je film Páter Thomas (nebo také znán pod názvem City Of The Living Dead). Tenhle film má skvělý efekty, atmosféru, děj, i hudbu. Salva gore scén, jako je roztříštění hlavy chlapa o masivní stroj v garáži, nebo holka, která posednutím mrtvé entity začne zvracet svoje vnitřnosti..... (tahle scéna je opravdu jen pro lidi s odolným žaludkem - já sám jsem měl co dělat, abych se nepozvracel). A stojí to za shlédnutí!!!!!

.......a tohle je Kruh! Ano! Určitě ho znáte. Ovšem!!! - Tohle není ten americkej debilní remake z roku 2007 nebo kolik, ale tohle je původní, a originální první japonskej Kruh, kterej je nesrovnatelnej s americkym..... Je z roku 1998, a ta dívka z TV se nejmenuje Samara, ale Sadako. Prosím vás, neříkejte jí Samara, ale Sadako :D.

A tohle je zkrátka už klasika, která nepotřebuje komentář..... Úžasný, Texaský masakr motorovou pilou od T.Hoopera z roku 1974. Původní, originální stará verze - nejlepší!!!!! Na tenhle film, bylo udělanejch už tolik dalších remaků, že by se vám z toho zamotala hlava..... Ovšem tohle je originál, kterej už nic nikdy nezlepší a každej remake je zbytečná hovadina.......

Další film stylu gore, ovšem tentokrát spíše thriller naž úplně horor, se jmenuje A Blade In The Dark, neboli ostří v temnotě. Tenhle film, je dost skvělej. Tři malí chlapci (odhaduju asi na 9 - 10 let), jdou na začátku filmu do opuštěného domu se svítilnami. Jeden z nich se ovšem dost bojí, a nepřipadá mu to rozhodně správné. Oni ho furt pobízí, aby se šel podívat po schodech dolů, kde je temno. On nakonec půjde, a poté se ze tmy ozve křik, a krev vystříkne až nahoru ke klukům. A ZAČÍNÁ PÁTRÁNÍ PO VRAHOVI!

Divíte se, proč jsem změnil barvu písma? :D - No, protože zelená barva k tomuhle komediálnímu gore - slasheru prostě sedí jako drbání praseti....

Legendární klasika od distribuční společnosti TROMA, která dodnes natáčí skvělý horory, který sou vždycky proplétaný komediálníma dialogama, perverzní nechutností (která ovšem lidi rozesměje vždycky), a velkou brutalitou. Hlavní mozek této společnosti - Lloyd Kaufman, nejspíš chce, aby se diváci jejich filmů při sledování cítili naprosto nechutně, ale zároveň se řechtali.

Takže tahle tromácká klasika se odehrává z počátku ve Fitness posilovně, ve které jsou samí namakaný frajeři, a balej hezký holky. Ovšem ve Fitnessu je tam i mentálně retardovaný uklízeč, který se jmenuje Melvin. Svého pravého biologického otce nikdy nepoznal. Jednou si z něj všichni ve fitku vystřelí, a nakonec z vrcholu trapnosti před ostatními skočí z okna budovy fitnessu, a spadne přímo do kanistru s chemickým nukleárním odpadem. Později toho dne se doma zmutuje do příšerné stvůry, kterou vidíte na obrázcích. Později celý zbytek filmu bojuje za spravedlnost a svobodu státu díky jeho nadpřirozené síle.

Ve druhém dílu se vydá do Tokia, hledat svého původního otce, najde ho, a zjistí, že je to veliký mafián obchodující s neskutečnýma věcma....

Film obsahuje velmi násilné scény, s výbornými efekty, a stále se člověk řechtá.

A je tu další správná italská gore zombárna! - Tenhle skvělej kousek, kterej je celkem podobnej Zombi 2, se opravdu povedl. Hold, zaútočí infekce, a správná masopustní večeře zombíků může začít!

Film Dawn Of The Dead, další správná italská zombárna z konce sedmdesátých let, stojí opravdu za to! - Režisér je opět G. A. Romero, ten, který natočil legendární Noc Oživlých Mrtvol z roku 1968. Infekce zombie se rozšíří po celém městě, a začíná hravé dobrosružství čtyř lidí v obchoďáku! :D - Tuhle scénu mám nejradši.... Jsou v obrovském nákupním centru, a naberou si tam věcí, že byste se z toho pokakali :D .

Mimochodem taky parádní kousek :D

Další hororová legenda. Tentokrát americká. Mistr hrůzy Wes Craven natočil ohromující snímek Hory mají oči v roce 1977. Zajímavé na tom je, že atmosféra a rekvizity jsou dosti podobné jen o tři roky staršímu texaskému masakru. - Jelikož Wes Craven si vypůjčil od T. Hoopera rekvizity PRÁVĚ z texaského masakru.

Rodina si vyjede v karavanu na dovolenou...

Ovšem během jízdy nabourají, a nemohou auto zprovoznit. Proto pěšky dojdou + s malým miminkem nakonec do jednoho velmi divného tábora v horách, kde potkají divné skupiny lidí, které jim zajistí noclech. Ovšem během pobytu zjistí, že se právě nacházejí v doupěti kanibalů! - A hravej děj začíná!

Skvělý film!